víkend plný návštěv :-)

14.07.2014 21:09

    

    Tento víkend byl opravdu perný, návštěvy u štěňátek střídaly jedna druhou :-) Jsem velmi ráda, že jsou noví majitelé ochotni pro své štěňátko vážit kolikrát dlouhou cestu, pobýt s nimi hodinu či dvě a zase zpět domů. Moc si toho vážím ! V sobotu dopoledne přijela nafotit štěňátka Mgr. Jana Trojková, které tímto mnohokrát děkuji, že měla se mnou i se štěňátky tolik trpělivosti a pomohla mi je postavit před objektiv :-)V neděli večer 13.7.2014 jsme pak vyrazili na veterinu, kde byla štěňátka otetována, očipována a byla jim aplikována vakcinace. Na zákroky jako bylo čipování a vakcinace vůbec nereagovala, lehce zakňučela jen při tetování, což jsem brala za nejdrastičtější. Musím ale říct, že to opravdu nejsou žádné ,,hysterky" :-). Váhově se taky vyrovnáváme, z holčiček vede Ambra - zelená 5780 g a Adina - lososová 5260g. U kluků jsou nepatrné 20 dkg rozdíly, ostatní váhy štěňátek viz. tabulky. Zítra veškeré podklady zasílám na plemenou knihu do Prahy a budeme čekat na náhledy rodokmenů. K novým majitelům by se pak štěňátka mohla vydat o víkendu 27.7. a nebo o týden později 1.8-2.8. Už se musí opravdu hlídat každý kout zahrady, zabránil se i přístup ke schodům, jsou to prostě malí průzkumníci a nic jim neunikne. Po nemoci jsem si říkala, že konečně musím odplevelit skalku, ale proč se vzrušuju, když mám 9 malých zahradníků, co umí rozvázat i střevíc :-)