Nový kámoš!

27.07.2014 13:46

11.7.2014 jsem se vydala do Žehuně u Kolína pro tohoto nádherného německého drátosrstého ohaře AXE od Žehuňského rybníka od p. Ševčíka. Tento pejsek nebude sdílet naši společnou smečku ve Štramberku na Hornychovicích, ale bude u nás víc než častým hostem, neboť jej budu připravovat na zkoušky lovecké upotřebitelnosti. Jeho páníčkem je p. Stanislav H. z nedaleké Ženklavy, který je členem tamního mysliveckého sdružení, kde i já hostuju. Už se na výcvik moc těším, protože jsem zatím měla možnost vést jen feny. Loni jsem připravovala na podzimní zkoušky fenu NDO Ajdu Monymír, které jsme doběhly v I.ceně, celkově 2. místo. Letos začneme s přípravou na LZ. Momentálně péče o štěňátka mi zabrala mnoho času, proto na další aktivity týkající se myslivosti a výcviku již nezbyl :-(! Vše ale brzy napravíme :-) !!

Jezevčice Lady se mladého Axe ujala velmi ochotně, viz. video v sekci videogalerie :-) Je to drobná fenečka, ale s velkým srdcem, kdyby mohla kojit, tak se ujme i celé 9 - ti členné smečky malých výmaráčků. Je pro ně vychovatelkou a umí je patřičně rozptýlit a vybudit ke hře :-)